środa, 15 czerwca 2011

Jeffrey Campbell shoes

Oto buty, które wywołują tak wiele kontrowersji w świecie mody. Dla jednych kicz dla innych marzenie. Ja jestem zdecydowanie w tej drugiej grupie. O butach Jeffrey Campbell "Lita" marzę już od dłuższego czasu. Jedyną ich wadą jest cena. Za te piękne buty trzeba zapłacić $ 159,95, co niestetydla wielu uniemożliwia zakup tych butów. Jest jedna nadzieja,ponieważ na jesieni mają pojawić się buty ala Lita w sklepie internetowym Deezee.pl, także póki co tam właśnie ich wyczekuje.
Oto buty Jeffrey Campbell "Lita":
A to buty,które mają pojawić się w Deezee.pl:
(zdjęcie zapożyczone z szafa.pl)


A co Wy o nich sądzicie?
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ja chyba jestem w grupie pośrodku, niektóre kolory naprawdę mi się podobają, ale jakby mi przyszło w nich gdzieś wyjść to chyba bym wybiła zęby! W butach na obcasie chodzę od święta, ale cały czas zapieram się, że chcę to zmienić! :) Jak się zdecydujesz na jakieś to z chęcią zobaczę stylizację z nimi! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, buty wyglądają świetnie :)) Szkoda tylko, że ceny są tak wygórowane. W sumie to ja i tak zabiłabym się na takim obcasie ;]

    OdpowiedzUsuń