sobota, 11 czerwca 2011

the first

Witajcie.To moje początki więc proszę o wyrozumiałość.Blog ten będzie poświęcony przede wszystkim modzie,która jest dla mnie źródłem radości i zabawy ale będzie tu można znaleźć także recenzje filmów i książek, które będę miała okazję przeczytać. Będę starała się informować Was na bieżąco o wszelkich nowinkach w świecie mody. Bardzo możliwe, że w przyszłości pojawią się tutaj także moje własne zestawy, jednak najpierw muszę spełnić swoje marzenie odnośnie nowego aparatu.
Przeglądając strony internetowe bardzo pozytywne wrażenie zrobiły na mnie kolorowe marynarki. jest to trend tego sezonu. Każda szanująca się fashionistka posiada w swojej kolekcji chociaż jedną kolorową marynarkę. Wybrałam te, które według mnie są godne uwagi ze względu przede wszystkim na swój piękny kolor ale także niską cenę.
Przegląd: kolorowe marynarki, Zara TRF 199 zł
Zara,199 zł( inne kolory:zielony,fioletowy)
Przegląd: kolorowe marynarki, Bershka, 169 zł
Bershka,169 zł
Przegląd: kolorowe marynarki, River Island, 160 zł
River Island,160 zł.


Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Początki są trudne, ale później będzie już tylko z górki, bynajmniej sama mam taką nadzieję, bo też jestem na początku. Blog zapowiada się fajnie, podobają mi się tematy, które chcesz poruszać. Co do marynarek to poluję na taką kolorową! Te, które zaprezentowałaś bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może Ci się spodoba. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń